1978’den bugüne turizm, otelcilik, seyahat acentacılığı ve tekne işletmeciliği konusunda, turizmin her alanında yerli ve yabancı birçok ünlü ve bürokratı ağırlayarak üstün misafir ağırlama  tecrübesine sahip olmamız ile sizlere Ekincik Su Butik Otel’de üstün bir hizmet anlayışı sunuyoruz. Biz bu işi iş olarak değil; misafir ağırlamak ve dostlar edinmek için yapıyoruz.

Buyrun gelin, önce misafir olun;  sonrasında zaten dost olacağız.

Butik standartlardaki odalarımız, doğa ile iç içe otelimiz ve yüzme havuzumuz ile gürültüden uzak, huzurlu ve keyif dolu bir tatil için sizi de Ekincik Su Butik Otel’e bekliyoruz.

Otelimiz 40 m2’lik 6 adet suit odadan oluşmaktadır. Maksimum 24 kişi kapasiteli olan otelimizin her odasında uydu yayınlı LCD TV, ortopedik yatak, klima, saç kurutma makinası, karşılama seti, mini bar, kablosuz internet ve 24 saat sıcak su bulunmaktadır. Bütün odalar hem deniz hem de orman manzaralıdır.

Butik otelimiz dünyaca ünlü olan Ekincik Koyu’na 250 metre mesafede bulunmaktadır. Sahilde kendimize ait plajımız mevcuttur. Şezlong ve şemsiye ücreti ödenmemektedir.

Kuş sesleri ve yeşillikler içinde güne merhaba diyeceğiniz Ekincik Su Otel’de sizi eşsiz ve doğal bir kahvaltı bekliyor olacak. İster odanızın balkonundan muhteşem Ekincik manzarasını kuş bakışı seyrederek kahvaltınızı yapın, isterseniz havuz başına buyurun hep beraber mükellef bir kahvaltı yapalım. Tercih size kalmış…

Dilerseniz öğlen veya akşam yemeklerini havuz başında bulunan açık mutfak ve barbekümüzde hep beraber pişirip, hep beraber yiyebiliriz.

Eğer su sporları (özellikle dalış), rafting, parasailing, yamaç paraşütü gibi extrem sporlara ihtiyaç duyarsanız, bu hizmetlerden de sizi mahrum bırakmıyor, huzurlu bir tatilin yanı sıra eğlenceyi de eksik etmiyoruz. Ekincik tertemiz denizi, yemyeşil doğası ile sakin bir tatil yapmak isteyenlerin kontak kapattıkları bir yerdir. Yeşile, maviye, laciverte, doğaya ve huzura boğulmak isterseniz bekleriz…